Anasayfa » Kalite Politikamız
Kalite Politikamız

Politikamız, sürekli iyileşme ve gelişimi hedef alan üst yönetimin desteği ve çalışanlarımızın tam katılımı ile müşterilerimizin beklentilerini hatasız, kesintisiz, hızlı bir şekilde karşılamak ve firmamızın Telekomünikasyon ve Haberleşme sektöründe kalıcı olmasını ve büyümesini sağlayacak karlılığa ulaşmasıdır.
 
Bu doğrultuda firmamızda;
 
 · ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standardına uygun olarak hazırlanan dokümantasyonumuzun, oluşturduğumuz etkin iç iletişim prosesleri ile tüm çalışanlarımız tarafından bilinmesi ve uygulanması sağlanmaktadır.
 
 · Sürekli Öğrenen Organizasyon’ ilkesiyle kurum içi ve kurum dışı eğitim ve geliştirme programları ile çalışanlarımızın performansı ve verimliliği artırılmakta, tüm çalışanlarımız belirlediğimiz politika ve stratejiler çevresinde kenetlenmektedir. 
 
 · Ürünlerimizin kalitesi, müşterilerimizin beklenti ve gereksinimlerini bilmemiz ve bu beklenti ve gereksinimlere en etkin ve yaratıcı çözümleri tecrübeli kadromuz ile en kısa zamanda üretebilmemizden kaynaklanmaktadır.
 
 · Müşteri memnuniyeti periyodik olarak değerlendirilmekte ve müşteri şikayetleri en aza indirilmektedir.
 
 · Tüm operasyonel süreçlerde gerçekleştirilen ara ve son kontrollerle hatalı ürünün müşteriye teslimatı engellenmektedir.
 
 · Proseslerimizin performansı periyodik olarak değerlendirilmekte ve sorunlar kaynağında çözülmektedir. 
 
 · Hizmetlerimizin etkinliğini ve verimliliğini sürekli geliştirmek için teknolojik gelişmeler yakından takip edilmekte ve yenilikler uygulanmaktadır.
 
Sektördeki olumlu ilişkilerimiz, kaynaklarımızın etkin kullanımı, tartışılmaz ürün kalitemiz ile hedefimiz, sadece sektörde lider olmak değil bu yolda ilerlerken tüm çalışanlarımız ile keyifli bir yolculuk yapmaktır.